Mobilitzacions
8-M: caos en el trànsit de Barcelona per dues manifestacions a la Diagonal i la Meridiana
Afectacions al trànsit de Barcelona per la manifestació del 8-M
El 8-M, en directe: últimes notícies dels actes a Barcelona i Catalunya
Dues manifestacions amb motiu del Dia Internacional de la Dona aquest dimecres tallen els accessos a Barcelona a l’avinguda Meridiana des de Montcada i Reixac (Barcelona) i a l’avinguda Diagonal a l’altura de Zona Universitària, fet que provoca llargues cues de vehicles.
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), una concentració talla la Meridiana i provoca cues de més de 5 quilòmetres a la C-33 des de Montcada i Reixac i més de sis quilòmetres a la C-58 des de Ripollet (Barcelona).
🔴 La cua a la C-33 ja supera els 5 km d'entrada a Barcelona a causa del tall de l'Avinguda Meridiana per #manifestació #SCT pic.twitter.com/4GJ34UTewZ
— Trànsit (@transit) 8 de marzo de 2023
D’altra banda, la manifestació que talla l’avinguda Diagonal provoca cues de més de 6 quilòmetres a la B-23 des de Sant Feliu de Llobregat (Barcelona) d’entrada a la capital catalana.
⚫ Una #manifestació talla l'Avinguda Diagonal i provoca cua de més de 6 km a la B-23 des de Sant Feliu de Llobregat d'entrada a Barcelona#SCT pic.twitter.com/0L9B1qrsBT
— Trànsit (@transit) 8 de marzo de 2023
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»