Preparatius en marxa
Aquest és el dispositiu especial de l’aeroport de Barcelona per al Mobile World Congress 2023
L’aeròdrom incrementarà la seva activitat amb motiu de l’esdeveniment tecnològic

L’aeroport de Barcelona-el Prat ha activat l’operació especial per incrementar la seva activitat amb motiu de la celebració del Mobile World Congress (MWC) 2023, va explicar Aena en un comunicat aquest dijous.
El congrés tecnològic més important del món se celebra entre el 27 de febrer i el 2 de març al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, i l’aeròdrom ha previst 7.643 moviments comercials entre el 24 de febrer i el 5 de març, un 19,1% més que durant l’edició del 2022 i un 93% dels que hi va haver en l’última edició prèvia a la pandèmia, el 2019.
Les companyies aèries han ofert 1,4 milions de seients, el 91,1% de l’últim any abans de la pandèmia i un 22,4% interanual més. El dia amb més operacions serà divendres vinent, 3 de març, amb 842 vols i 156.386 seients.
- Aeroport del Prat Aterra d’emergència un avió a Barcelona per donar assistència mèdica a un passatger
- Crònica rosa Futbol i amor: el partit de la premsa rosa
- Ciència Albirat per primera vegada un diable negre viu a la superfície del mar
- Educació a Catalunya «Sense uns continguts ben assentats és impossible ser competent»: els docents assenyalen les esquerdes dels nous currículums
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- La indústria de l’esport Benvingut, Mr. Silver
- Futbol americà Una Superbowl per als annals