Obertura el 2024

Time Out obrirà un gran mercat gastronòmic al Maremàgnum de Barcelona

L’editora de la revista d’oci i cultura ocuparà tota la terrassa-mirador del recinte amb un format ja assajat a Lisboa

Time Out obrirà un gran mercat gastronòmic al Maremàgnum de Barcelona

Time Out / Tom d'Alva

2
Es llegeix en minuts

El grup editorial Time Out obrirà un gran «mercat gastronòmic i cultural» al Maremàgnum de Barcelona el primer semestre del 2024, anomenat Time Out Market. S’ubicarà a la terrassa-mirador del centre comercial, al cor del Port Vell, una àrea actualment en procés de remodelació i reposicionament. L’espai vol deixar enrere el declivi i la turistització dels últims anys per convertir-se en nou pol d’atracció per a la població local.

El projecte ocuparà una superfície de 5.250 metres quadrats, segons ha divulgat la mateixa empresa. Inclourà una combinació de 14 cuines, un restaurant de servei complet, quatre bars (dos interiors i dos exteriors), un espai i escenaris per a esdeveniments, un estudi de ràdio i una terrassa exterior amb vistes panoràmiques a la ciutat, el port i el mar.

L’obertura de Barcelona suposarà el primer desembarcament de Time Out Market a Espanya i la segona a Europa, després de la que va inaugurar a Lisboa el 2014. A partir del 2019 va obrir establiments similars a Miami, Nova York, Boston, Mont-real, Chicago i Dubai. Time Out Market també estarà present pròximament a Porto, Ciutat del Cap i Vancouver i té altres obertures en curs. La implementació i gestió de cada mercat és 100% local.

Selecció de xefs i tendències

Time Out Market Barcelona comptarà amb diferents espais gastronòmics que permetran explorar les propostes creatives de destacats xefs de la restauració barcelonina, però també de cuiners emergents, tots ells locals. Els editors de la revista ‘Time Out’ seleccionaran els xefs i restauradors que millor representen els sabors de la ciutat i la missió del Market serà fer assequibles aquestes propostes per al gran públic barceloní, que podrà degustar els seus plats a les taules comunals característiques dels mercats gastronòmics de la marca, que compten amb un disseny únic.

Notícies relacionades

La directora general de Màrqueting i Vendes de Time Out Spain, Mabel Mas, ha dit: «Time Out sempre ha consistit a celebrar el millor de la ciutat, el talent local i la creativitat pròpia, i això és exactament del que tractarà Time Out Market, es podrà disfrutar de les propostes d’alguns dels talents culinaris més destacats de la ciutat, complementada amb la cultura i l’entreteniment d’artistes emergents, i tot serà local».

Eduard Voltas, director general d’Estratègia de Time Out Spain, ha afegit per la seva part que aquesta operació pretén «ajudar la ciutat a reconquerir el Port Vell» i ha expressat el seu convenciment que «aquest nou espai provocarà tota mena de connexions creatives i oferirà experiències culinàries i culturals increïbles». El codirector general de Time Out Market, Jay Coldren, ha assegurat que «Barcelona està considerada com una de les millors destinacions gastronòmiques del món i s’adapta perfectament a la marca».