Aquest dijous
El nadó abandonat a Barcelona rep l’alta mèdica
Viurà a partir d’avui mateix amb una família d’acollida
Té aproximadament un mes d’edat
El nadó abandonat a Barcelona dimarts passat, dia 24, dins d’una bossa d’esports ha rebut aquest dijous l’alta mèdica, després que se li hagin fet diverses proves i de comprovar que el seu estat de salut és bo. Viurà a partir d’avui mateix amb una família d’acollida.
Fonts de l’Hospital Sant Joan de Déu han informat aquest dijous a EFE que el nadó rep avui l’alta mèdica, per la qual cosa ja podrà sortir del centre sanitari. Per la seva banda, fonts del Departament de Drets Socials han indicat a EFE que el nadó anirà directament a viure amb una família d’acollida.
Notícies relacionadesEl nadó, d’aproximadament un mes, va ser trobat per una dona a primera hora del matí de dimarts passat dins d’una bossa de tela, vestit i embolicat en una manta, al carrer Begur del districte de Sants-Montjuïc de Barcelona. En aquell moment, la temperatura era d’uns 4 ºC i estava plovent, per la qual cosa, segons els Mossos d’Esquadra, podria considerar-se una «temptativa d’homicidi».
Com va explicar aquest diari, la dona que el va trobar, Ana Edilia, sortia de treballar quan va veure la bossa d’esport amb la criatura dins davant el portal de casa seva. «Vaig creure que era un ninot però va moure els ulls», explicava aquest dimecres. Al comprendre que era un nounat se’l va posar a la falda i va esperar els Mossos d’Esquadra.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
