Mor el conductor d’un patinet en un accident contra un autocar a l’Eixample de Barcelona
Un home de 55 anys que conduïa un patinet elèctric ha mort aquesta matinada en un sinistre a l’Eixample de Barcelona. L’accident ha passat al carrer del Comte d’Urgell amb Aragó. Els fets han tingut lloc prop de les 04.00 hores i també s’hi ha vist implicat un autocar amb passatgers.
Fins al lloc dels fets s’hi han traslladat dotacions de la Unitat d’Investigació i Prevenció de l’Accidentalitat (UIPA) de la Guàrdia Urbana, que s’ha fet càrrec de la investigació de l’accident, i unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques.
L’ajuntament ha activat el Servei d’Urgències i Emergències Socials per oferir atenció psicològica als familiars de la víctima.
Notícies relacionadesAquesta és la segona víctima en accident de trànsit a la ciutat aquest any.
El consistori ha emès un comunicat en què lamenta la seva mort i trasllada el seu condol a la família i amistats.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor