Incident
Un cotxe queda atrapat sota un avió a l’aeroport de Barcelona - el Prat
El conductor del vehicle s’hauria oblidat de posar el fre de mà
Diumenge a la nit, a l’aeroport Josep Tarradellas Barcelona - el Prat va tenir lloc un curiós incident. Un cotxe va quedar atrapat sota un avió de la companyia Transvia France, que havia de volar a París.
El cotxe que va quedar atrapat sota de l’avió pertany a l’empresa Acciona, que s’ocupa de l’assistència per portar a terme la càrrega i descàrrega de passatgers, mercaderies i equipatges.
Imágenes del incidente de hoy en el aeropuerto de barcelona en el cual un vehículo ha quedado atrapado debajo de un avión debido a que el conductor olvido poner el freno de mano al salir del vehículo y se deslizo hasta quedar en esa posición. pic.twitter.com/U9urT1Xw04
— loca aeroportuaria (@locaeropuerto) 8 de enero de 2023
Segons Aena, el conductor del vehicle s’hauria oblidat de posar el fre de mà al sortir del cotxe, motiu pel qual va anar rodant per la pista fins que va quedar atrapat sota l’avió. Una estona després, van aconseguir treure el vehicle i no es va haver de lamentar cap incident més important, ni tampoc cap ferit.
- Aldarulls per tot el país Les celebracions per la victòria del PSG en la Champions deixen 780 detinguts i un mort
- Temporada de festivals Un mapa dels festivals essencials d’Espanya: de O Son do Camiño al Sonorama
- Salut mental Els científics coincideixen: llegir, escoltar música i visitar museus són hàbits que ajuden a frenar l’envelliment
- Congrés de les Joventuts Socialistes Sánchez promet donar la batalla i demana temps: «Tot i que maniobrin, anirem fins al 2027 i més enllà»
- Conflicte al Pròxim Orient Israel amplia la seva operació terrestre al Líban i captura un castell medieval protegit per la Unesco
