Previsió
Temps a Barcelona, avui divendres 16 de desembre: més fred
Continua certa inestabilitat a l’àrea metropolitana
La borrasca ‘Efraín’ para el fred i assegura més aigua
El novembre més càlid a Barcelona en cent anys
L’àrea metropolitana de Barcelona no podrà deslliurar-se aquest divendres, 16 de desembre, de la inestabilitat, amb bastants núvols i una remota possibilitat de pluja, això sí molt feble, al final del dia.
Malgrat que el migdia serà agradable i assolellat, les temperatures màximes baixaran significativament.
Dissabte encara es mantindrà la possibilitat de trobar algun ruixat a punts del sector central del litoral, però tant diumenge com dilluns no s'espera precipitació i predominarà l'ambient assolellat. pic.twitter.com/RIhWrEsfoT
— Meteocat (@meteocat) 15 de diciembre de 2022
Dissabte serà encara insegur, sobretot al matí. Podria caure alguna gota. A partir de diumenge, un anticicló imposarà un ambient més plàcid, tot i que encara hi haurà núvols baixos a prop del mar. Els termòmetres continuaran baixant fins diumenge. La setmana començarà amb una pujada de les temperatures.
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
