A Ciutat Vella
Pinten un mural del jugador marroquí Hakimi amb la seva mare a Barcelona
El lateral nascut a Getafe ha sigut un dels protagonistes del Mundial, al qual ha portat la seva selecció a unes semifinals històriques
Una pintura del jugador marroquí Achraf Hakimi a la qual rep un petó de la seva mare cobreix una paret d’un carrer del districte de Ciutat Vella, a Barcelona, on viu una gran part de la comunitat marroquina.
El mural és un homenatge a un dels jugadors destacats d’aquest Mundial de Qatar 2022, que ha portat a la semifinal la selecció del Marroc, que ha esdevingut el primer equip africà de la història a aconseguir-ho. Hakimi, de pares marroquins, va néixer a Getafe (Madrid) el 1998 i actualment milita al Paris Saint-Germain.
Així mateix, el lateral criat a les files del Reial Madrid va ser l’encarregat de marcar el gol decisiu a la tanda de penals de vuitens de final contra la selecció espanyola.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?