A Ciutat Vella
Pinten un mural del jugador marroquí Hakimi amb la seva mare a Barcelona
El lateral nascut a Getafe ha sigut un dels protagonistes del Mundial, al qual ha portat la seva selecció a unes semifinals històriques
Una pintura del jugador marroquí Achraf Hakimi a la qual rep un petó de la seva mare cobreix una paret d’un carrer del districte de Ciutat Vella, a Barcelona, on viu una gran part de la comunitat marroquina.
El mural és un homenatge a un dels jugadors destacats d’aquest Mundial de Qatar 2022, que ha portat a la semifinal la selecció del Marroc, que ha esdevingut el primer equip africà de la història a aconseguir-ho. Hakimi, de pares marroquins, va néixer a Getafe (Madrid) el 1998 i actualment milita al Paris Saint-Germain.
Així mateix, el lateral criat a les files del Reial Madrid va ser l’encarregat de marcar el gol decisiu a la tanda de penals de vuitens de final contra la selecció espanyola.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols
- Tribunals Després de dos anys i mig d’investigació, Sandro Rosell i Bartomeu declaren davant la jutge pel cas Negreira
- El cim de Barcelona La Sagrada Família arrenca a l’octubre el centenari de la mort de Gaudí, que culminarà el 10 de juny amb el cim del temple coronat
- SEGONS GAD3 I ELS ARQUITECTES TÈCNICS La vivenda desencadena una fractura social: és la principal preocupació de la meitat dels que viuen de lloguer
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"