Botiga temporal
Torna el furor per Shein en la seva nova ‘pop-up store’ a Barcelona
La botiga de l’‘e-commerce’ obre les portes durant deu dies al centre de la ciutat
Aquesta vegada, a diferència de la ‘showroom’ temporal que va obrir al juny, sí que es poden comprar els ítems de la botiga
El rei de l’‘ultra fast fashion’, Shein, ha obert les portes d’una de nova ‘pop-up store’ a Barcelona, la més gran d’Espanya. I ho ha fet quatre mesos després del ‘showroom’ que va decebre tanta gent per no poder comprar els productes que oferien.
Les primeres clientes de la llarga cua hi han acudit sobre les sis de la matinada i mitja hora abans de la gran obertura ja hi havia fins a 160 persones esperant amb ànsia –ara sí– poder comprar els articles de la famosa ‘e-commerce’. Amb un aforament limitat a les 300 persones, els punts d’entrada i de sortida s’han controlat mitjançant comptadors i tiquets numerats per evitar el caos i garantir una compra tranquil·la.
L’Elisenda, de 25 anys i clienta habitual de Shein, ha sigut de les primeres a arribar i ràpidament s’ha adonat que hi havia més gent que l’última vegada, ja que aquesta vegada sí que es podien comprar peces. A més, ha destacat que no venia a veure la qualitat de les peces, sinó com eren les talles; l’Olga, una dona d’avançada edat, també venia a comprovar-ho: «Hem de comprar el mateix vestit per a moltes dones i totes tenim talles diferents. Ens en volem assegurar provant-nos les peces abans de demanar-los per internet i jugar a l’atzar».
Amb la sobtada baixada de temperatures i a les portes de Nadal, molts tenien al cap comprar la roba que es posarien els dies més destacats de l’any, així que els jerseis, el cuir i els lluentons han sigut els més exitosos de la botiga. La secció de maquillatge també ha sigut una de les més demandades, ja que les dependentes de la botiga eren qui proporcionaven els productes de la línia Sheglam –pròpia de Shein i viral a les xarxes– que demanaven els clients, en fila.
Oberta deu dies
El famós ‘e-commerce’ de Shein, destacat pels seus baixos preus, ha ubicat la seva nova botiga temporal a l’avinguda Portal de l’Àngel, 15, al centre de Barcelona, i estarà oberta de 10 a 20 hores de dilluns a dissabte fins al 29 de novembre. L’espai té més de 900 metres quadrats de superfície i inclou els ítems més representatius de les diferents seccions del seu ‘e-commerce’, entre elles les d’home, dona, ‘curvy’, bellesa i ‘home and lifestyle’.
Notícies relacionadesPerò ni tan sols la gran acollida de les diferents botigues temporals de la marca, obertes tant a Madrid com a Barcelona, ha decantat la decisió de l’empresa d’obrir una botiga física fixa. De moment, Shein ha decidit apostar per les botigues ‘pop-up’ o temporals per mostrar de manera exclusiva alguns dels seus milers de productes.
Javi, de 25 anys, s’ha mostrat satisfet que hi hagi almenys una ‘pop-up store’, tot i que sigui temporal, ja que és una oportunitat per poder palpar les peces i també provar-se-la abans de decidir-se a comprar-la no: «És millor poder comprovar-ho».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»