Al Raval

Detingut per ferir un home amb una ampolla de vidre trencada a Barcelona

La identificació i detenció del presumpte agressor es va facilitar amb les gravacions d’una càmera de seguretat d’un local pròxim, que va registrar l’acte violent

Detingut per ferir un home amb una ampolla de vidre trencada a Barcelona
1
Es llegeix en minuts
EFE

La Guàrdia Urbana de Barcelona, en col·laboració amb els Mossos d’Esquadra, va detenir diumenge passat un home que va atacar a la capital catalana un altre amb una ampolla vidre trencada a la cara i el pit, i que va resultar ferit. La identificació i detenció del presumpte agressor es va facilitar amb les gravacions d’una càmera de seguretat d’un local pròxim, que va registrar l’acte violent.

Notícies relacionades

Segons ha informat aquest dimarts la Guàrdia Urbana, l’agressió es va produir dijous passat al barri del Raval, al districte de Ciutat Vella de la capital catalana. Una patrulla de la policia municipal va poder identificar i detenir l’agressor diumenge passat a la nit gràcies a les càmeres de seguretat d’un local.

D’altra banda, els Mossos d’Esquadra van rebre una denúncia per aquests fets i van difondre imatges de l’agressor fins que la Guàrdia Urbana el va detenir, segons ha detallat aquest dimarts el cos autonòmic. La policia catalana manté oberta una investigació per mirar d’aclarir els fets.