Ferit per arma blanca
Els Mossos busquen l’autor d’un apunyalament aquest matí a Barcelona
La policia catalana s’ha trobat un home ferit per arma blanca aquest matí en el número 31 de la Ronda Sant Antoni (Barcelona)
Els Mossos d’Esquadra busquen l’autor d’un apunyalament que s’ha produït aquest diumenge al matí a dos carrers del mercat de Sant Antoni (Eixample) de Barcelona. Segons informa el cos policial, van rebre un avís a les 7.25 hores del matí que hi havia un home estirat en el número 31 de la Ronda Sant Antoni amb diverses ferides d’arma blanca. Els professionals sanitaris del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) l’han traslladat en un hospital i de moment no es tem per la seva vida.
Tanmateix, al lloc dels fets no es va trobar ni rastre del possible agressor. Segons expliquen fonts dels Mossos, els testimonis van apuntar que l’agressió es va produir enmig d’una acalorada baralla entre la víctima i l’agressor. De moment la policia catalana ha obert una investigació i està mirant de trobar el presumpte atacant.
- L’INFORTUNI DEL PORTER ALEMANY Ter Stegen es lesiona, podria passar pel quiròfan i ser tornat al Barça
- FUTBOL Penal per al Reial Madrid: ja en porta gairebé el doble a favor que el Barça a la Lliga
- Novetats tecnològiques ¿Fita o estafa? Què és Moltbook, la misteriosa i viral xarxa social només per a agents d’IA que és un perill per a la ciberseguretat
- «Fita mèdica internacional» La Vall d’Hebron realitza el primer trasplantament de cara del món amb una donant morta per eutanàsia: «Ja puc empassar i parlar»
- Decret òmnibus El Govern central s’obre ara a trossejar l’escut social per assegurar la revalorització de les pensions
