El 31 d’octubre
La llibreria Nollegiu tanca per inundacions quan plou i buscarà un altre local al Clot
«Es pot lluitar contra la inflació, contra l’increment de la llum de més del 120%, contra la inflació i la pandèmia del coronavirus, però és impossible fer-ho contra l’aigua cada vegada que plou», diu el llibreter Salvador Vidal

vídeo nollegiu
La llibreria Nollegiu del Clot tancarà les portes el 31 d’octubre perquè s’inunda cada vegada que plou, de manera que ara els responsables estan buscant un nou local a la zona per traslladar-se, segons han indicat aquest dimecres a través de les xarxes socials.
En declaracions a Efe, el llibreter Xavier Vidal ha comentat que pot «lluitar contra la inflació, contra l’increment de la llum de més del 120%, contra la inflació i la pandèmia del coronavirus, però és impossible fer-ho contra l’aigua cada vegada que plou».
Notícies relacionadesTenien un establiment al Poblenou des del 2013, però al quedar-se petit es va traslladar a l’antiga botiga de Ca la Juanita el 2016, i fa tres anys va decidir obrir-ne un altre de nou al Clot, un barri on vol seguir «perquè hi ha molts veïns que volen el projecte i nosaltres veiem que prestem un servei, però en el local actual no podem perquè s’inunda cada vegada que plou, com avui».
La idea és mantenir-se en la zona, però haurà de ser en un altre local, perquè «en aquest tenim la batalla perduda». Xavier Vidal ha recordat que en aquest període han patit tres inundacions importants, una de les quals va suposar unes pèrdues de 5.000 euros per llibres fets malbé.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques