Publicitat amb humor
La ‘pepsiana’ que fa furor a Barcelona
La companyia de begudes ensucrades pinta una reixa d’una discoteca del barri d’Horta per fer un acudit dolent (però que fa riure)

barcelona/pepsi.jpg /
La rivalitat entre Coca-Cola i Pepsi és històrica, però té un detonant: el 1975, en un test cec de sabors, les llaunes blaves van guanyar les vermelles, malgrat que les vendes donaven la raó a la companyia de l’‘espurna de la vida’. Des d’aleshores, les dues begudes ensucrades traslladen les seves batalles del ring del consum al de la publicitat. Però en lloc de donar cops, fan picades d’ullet mordaces. Això agrada. I molt. En un nou capítol, Pepsi ha aconseguit la complicitat de la gent en una persiana d’un establiment del barri d’Horta de Barcelona amb un acudit dolent però d’aquests que et treuen un somriure involuntari.
La usuària @fawkesartt de Twitter passejava pel carrer Tajo de Barcelona i va veure la persiana abaixada de la discoteca D’Lax. La pintada de la reixa la feia diferent de totes les altres. Escrit sobre un fons negre i junt amb un logo de la marca de refrescos, es pot llegir: «Hem pintat una persiana de Pepsi només per poder anomenar-la ‘pepsiana’».
Joc de paraules al carrer Tajo
El joc de paraules ha agradat a l’aparador més gran del món, les xarxes socials: la ‘pepsiana’ més ‘in’ de Barcelona s’ha convertit en un fenomen viral i ja supera els més de 50.000 ‘likes’.
Notícies relacionades
Com a bon acudit dolent, l’anunci acaba amb un «perdó». Tan perdonada està la marca del ‘desafiament Pepsi’ que els usuaris van aprofitar l’ocasió per recordar altres campanyes emblemàtiques, tan punxants com el nom de la gasosa: es diu així perquè es fabrica amb l’enzim digestiu pepsina.
La marca blava ja va felicitar el Nadal de manera original i va canviar el color del Pare Noel el 2019. «Res fa millor gust que una felicitació de la competència. ¿O sí?», deia un altre anunci per promocionar el refresc sense sucre. Un altre de molt recordat va ser aquell que deia que «tothom vol ser heroi», en què apareixia una llauna de cua com Superman, i quan s’obria la camisa lluïa Pepsi.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió