Detingut per la Guàrdia Urbana
Un conductor borratxo i drogat incendia el seu cotxe al xocar contra la catenària del tramvia a Barcelona
Els quatre ocupants del vehicle han hagut de ser atesos per cremades
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut aquest divendres de matinada un conductor ebri i drogat que ha incendiat accidentalment el seu turisme al xocar amb la catenària del tramvia, davant la qual cosa els quatre ocupants del turisme han hagut de ser atesos per cremades.
Segons ha informat el cos policial, els fets han passat poc després de les cinc de la matinada al carrer de la Marina de la capital catalana quan un turisme ha xocat contra la catenària del tramvia i s’ha incendiat.
Taxa positiva de 0,42
Els quatre ocupants del vehicle han pogut sortir pel seu propi peu del cotxe i han hagut de ser atesos per cremades, tot i que només un ha hagut de ser traslladat a l’hospital.
La Guàrdia Urbana ha detingut el conductor del vehicle per conduir sota els efectes de l’alcohol, ja que ha donat una taxa positiva de 0,42 i també per drogues.
Servei afectat
Com a conseqüència de l’accident, el servei de tramvia no ha pogut iniciar de la forma habitual, tot i que poc després s’ha normalitzat.
Alcoholisme Guàrdia Urbana de Barcelona Accidents de trànsit Tramvia Drogues TMB - Transports Metropolitans de Barcelona
- Política de defensa El Brasil es rearma amb la mirada posada en Veneçuela i l'Orient Mitjà
- Exposició d'art Barcelona rep el primer vaixell museu del món aquesta Setmana Santa
- Increment de l’oferta L’aeroport de Barcelona-el Prat recupera el vol directe d’Aeroméxico a Ciutat de Mèxic i suma 61 rutes transcontinentals
- Escenaris possibles Els EUA estudien diverses opcions per a un gran "cop final" a l'Iran si les negociacions fracassen
- A gaudir Descobreix un dels millors carrers de Barcelona on anar de tapes: des de vermuteries clàssiques fins a cafeteries modernes
