El copilot portava una menor
Sancionen un conductor ebri i sense carnet de conduir a Vic
El copilot portava una menor als braços, sense el sistema de retenció per als nens

Els Mossos d’Esquadra han sancionat un home per conduir ebri i amb el carnet suspès per ordre judicial. A més, circulava mentre el copilot portava una menor als braços, sense sistema de retenció.
Segons ha informat la policia catalana, els fets van passar cap a les 17.00 hores de dissabte a la carretera C-154, al terme municipal de Vic. Els Mossos van detectar que el conductor presentava símptomes d’estar sota els efectes de l’alcohol i que el seu acompanyant portava una menor als braços. El van detenir i li van fer la prova d’alcoholèmia, en què va donar una taxa d’1,28mg/l.
Amb aquest resultat i ja que circulava sense permís de conduir en vigor, l’home està sent investigat per dos delictes contra la seguretat viària.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- Tempesta judicial i política L’empresonament de Cerdán noqueja Sánchez, que no pot desviar el focus
- EL MERCAT BLAUGRANA El Barça renova Ansu Fati fins al 2028 i el cedeix al Mònaco
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any l’atenció sigui en 48 hores
- Mobilitat Evacuats una vintena de passatgers pel túnel del funicular de Montjuïc per una incidència
- Publicació al novembre Joan Carles I es reivindica al seu llibre de memòries cinc anys després de l’‘autoexili’
- Lloguer Tres consells fonamentals per firmar un contracte de lloguer i no emportar-te sorpreses