Circulava per l’AP-2
Detingut un camioner ebri, drogat i sense carnet a Tarragona
El conductor superava el doble de la taxa d’alcohol permesa
Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest divendres un camioner de 29 anys per conduir ebri, drogat, amb el carnet suspès i que transportava mercaderia perillosa a Constantí (Tarragona).
En un comunicat aquest dimarts, han explicat que els fets van succeir divendres a la tarda, quan la policia catalana va rebre l’avís que el conductor d’un camió de mercaderies perilloses, que circulava per l’AP-2, «possiblement anava begut».
Una patrulla va localitzar el camioner i el va detenir per demanar-li la documentació, moment en què van comprovar que presentava símptomes d’anar sota els efectes de l’alcohol.
Més del doble de la taxa permesa
Notícies relacionadesEl conductor va donar 0,40 mg/l en la prova d’alcoholèmia –0,15mg/l és la taxa permesa per als camioners– i positiu en cocaïna i, al demanar-li el permís de conduir, els agents van constatar que tenia suspensió temporal fins al novembre d’aquest any.
El detingut va passar dissabte a disposició judicial davant el jutjat en funcions de guàrdia de Tarragona, i el jutge va decretar-ne la llibertat amb càrrecs.
- Una ‘Marató’ d’emocions
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
