Atletisme popular
FOTOS de la marató de Barcelona 2022: Busca’t a les nostres imatges
EL PERIÓDICO t’ofereix una gran selecció d’instantànies de la carrera on podràs provar de trobar-te
Una marató, i més en una de tant renom com la Marató de Barcelona, no és només les peripècies que un corredor viu el dia que es col·loca amb cura de delineant els imperdibles del dorsal, cerques el senyal del GPS com si estigués reclamant un taxi i se situa a la línia de sortida amb aquesta barreja entre il·lusió, incògnita i pànic que acaba convertint-se en una de les drogues legals més grans que existeixen. També és una aventura que comença molts mesos abans i que requereix un treball ocult molt dedicat de treure temps d’on no n’hi ha per complir el pla d’entrenament, de fer equilibris entre vida familiar i esport popular, i de cuidar-se com si fos un gerro xinès, perquè aquell dia que tenim assenyalat al calendari amb el més gruixut dels retoladors acabi cristal·litzant en uns 42,195 quilòmetres tant disfrutats com soferts i que, al final, tenen gust d’un dolor de cruiximents feliç i interminable.
Perquè aquest assoliment quedi ben plasmat en una fotografia, EL PERIÓDICO t’ofereix aquesta recopilació d’imatges, realitzada per la fotògrafa Zowy Voeten, on podràs provar de trobar-te.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer