Durant dues hores
Vídeo | Dos cries de senglar es passegen per la Meridiana de Barcelona
Dues cries de senglar s’han passejat més de dues hores per la transitada avinguda Meridiana de Barcelona, als voltants de l’estació de Renfe i del metro de La Sagrera, fet que ha obligat a la seva captura i posterior eutanàsia segons els protocols.
Testimonis presencials han explicat que els porcells de senglar pul·lulaven nerviosos i espantats per la vorera, cantó muntanya, de la Meridiana i que la gent s’anava apartant al seu pas.
També que per reduir el risc d’un accident de trànsit, mitja dotzena d’agents de la Guàrdia Urbana han fet que els animals creuessin la Meridiana fins a la plaça dels Jardins d’Elx i els han acabat capturant al carrer de Garcilaso.
A les 7.30 hores
Notícies relacionadesFonts de l’Ajuntament de Barcelona han explicat a Efe que la Guàrdia Urbana ha rebut l’avís passades les 7.30 hores i, com marca el protocol, s’ha activat el Servei d’Ecopatologia de la Fauna Salvatge (SEFAS).
«Els senglars, dos exemplars, han sigut capturats pels serveis veterinaris a les 9.30 tocades al carrer de Garcilaso. Els han adormit amb un dard, els han practicat l’eutanàsia i els han portat a la UAB (Veterinàries), on es fan necròpsies per determinar les seves característiques», han explicat les mateixes fonts.
- Negociacions entre socis La comissió bilateral Estat-Generalitat per rubricar l’acord dels pressupostos serà dimecres a Madrid
- Cosmètica amb descompte Outlet de K-Beauty a Barcelona: productes des d’1,50 € en aquesta botiga de MiiN per un sol dia
- Construcció en ruïnes Desallotjats els ocupes de l’estació de Renfe de Sant Joan Despí
- Seguretat Tarragona aprova, amb els vots del PSC, Junts i PP, actuar com a acusació per "expulsar" multireincidents de la ciutat
- Protesta laboral Els Agents Rurals se sumen a professors i metges i anuncien tres dies de vaga per demanar més efectius i millores salarials
