Dos dies abans que el 2020
¿Quan s’obriran els llums de Nadal a Barcelona?
Així serà la nova il·luminació de disseny a Barcelona
Dos dies abans que el 2020. Barcelona obrirà la il·luminació nadalenca, la que ja es veu des de fa setmanes a molts carrers, el dimecres 24 de novembre. L’enllumenat nadalenc es tancarà el dia de Reis, 6 de gener del 2022. Els barcelonins podran, per tant, disfrutar de l’ambient nadalenc ja pel Black Friday (26 de novembre) i en el llarguíssim pont de la Constitució.
La il·luminació de Nadal mostrarà uns dissenys nous (que van guanyar un concurs al maig) a la plaça de Catalunya, la Gran Via i Aragó. La intenció de l’ajuntament és estendre el model en els pròxims anys.
Barcelona s’ha proposat que aquest Nadal siguin un punt i a part després de la crisi de la Covid i ha augmentat per a l’ocasió un 24% el pressupost. Il·luminarà per primera vegada la ronda de Sant Pere i consolidarà la Via Laietana i Urquinaona, entre altres vies.
Notícies relacionadesL’horari de l’enllumenat serà el següent:
De diumenge a dijous, de 17.30 a 23.00 Divendres i dissabte, de 17.30 a mitjanit Nit de Nadal i Nit de Reis, fins a les 2 de la matinada.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Automobilisme Lando Norris conquista el Mundial de Fórmula 1 i evita el miracle de Verstappen
- Consulta popular Guanya el ‘sí’ a Gósol i el municipi passarà a formar part de la província de Barcelona
- Crisi sanitària Així operen els gossos que rastregen a la recerca de senglars morts per la pesta porcina
- Pesta porcina Experts catalans, espanyols i europeus rastrejaran la possible fuga de la pesta porcina des d’un laboratori
- La legislatura catalana Òscar Ordeig, el conseller amb més ‘aldarulls’ sobrevinguts al Govern
