Dos dies abans que el 2020
¿Quan s’obriran els llums de Nadal a Barcelona?
Així serà la nova il·luminació de disseny a Barcelona
Dos dies abans que el 2020. Barcelona obrirà la il·luminació nadalenca, la que ja es veu des de fa setmanes a molts carrers, el dimecres 24 de novembre. L’enllumenat nadalenc es tancarà el dia de Reis, 6 de gener del 2022. Els barcelonins podran, per tant, disfrutar de l’ambient nadalenc ja pel Black Friday (26 de novembre) i en el llarguíssim pont de la Constitució.
La il·luminació de Nadal mostrarà uns dissenys nous (que van guanyar un concurs al maig) a la plaça de Catalunya, la Gran Via i Aragó. La intenció de l’ajuntament és estendre el model en els pròxims anys.
Barcelona s’ha proposat que aquest Nadal siguin un punt i a part després de la crisi de la Covid i ha augmentat per a l’ocasió un 24% el pressupost. Il·luminarà per primera vegada la ronda de Sant Pere i consolidarà la Via Laietana i Urquinaona, entre altres vies.
Notícies relacionadesL’horari de l’enllumenat serà el següent:
De diumenge a dijous, de 17.30 a 23.00 Divendres i dissabte, de 17.30 a mitjanit Nit de Nadal i Nit de Reis, fins a les 2 de la matinada.
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
