Les interrupcions del subministrament elèctric
Tremosa convoca Colau després que aquesta denunciï que no li tornava les trucades
El conseller cita per a aquest divendres l’alcaldessa i alcaldes d’altres localitats pels talls de llum
La situació ha afectat Torre Baró i el Raval i altres barris de diversos municipis
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i altres alcaldes de localitats afectades per la situació es reuniran aquesta divendres a les 4 de la tarda amb el conseller d’Empresa i Coneixement, Ramon Tremosa, per abordar els talls de subministrament elèctric, que a Barcelona han tingut lloc al Raval i Torre Baró, i que s’han donat en barris de diferents municipis.
La trobada va ser reclamada per Colau dimarts, en una carta enviada a Tremosa. També va enviar missives per demanar una reunió al president d’Endesa, Juan Sánchez-Calero, i una altra en què demanava recolzament a la vicepresidenta del Govern i ministra de Transició Ecològica, Teresa Ribera.
A la ràdio
Notícies relacionadesLa resposta de Tremosa ha arribat mitjançant un missatge a la xarxa social Twitter, després que Colau denunciés en una entrevista a Ser Catalunya que trucava cada dia al titular d’Empresa i que aquest no li havia contestat a les trucades. Tremosa ha replicat amb un missatge en el qual adjuntava la carta amb la qual havia respost a la de l’alcaldessa: «La faig pública per sortir al pas dels que diuen que no he contestat».
Encreuament de tuits
Colau ha enviat un altre missatge a Twitter en què li deia: «Més enllà de la relació epistolar, li demano que contesti alguna de les meves trucades diàries. Els talls de llum que pateixen milers de catalans ho justifica». També li indicava que és més fàcil agafar el telèfon que tuitejar i l’instava a reunir-se amb «els molts municipis afectats». Al cap d’una estona, l’alcaldessa ha explicat, en un altre tuit, que ja havia parlat amb Tremosa: «Hem acordat que la Generalitat convoqui amb urgència els ajuntaments afectats per abordar els talls d’Endesa».
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"