Oferta familiar
El Port Olímpic s’afegeix a la programació nadalenca
Les activitats s’ubicaran al Moll de Mestral, davant dels locals d’oci nocturn, i giraran entorn de dos eixos, ‘Conèixer el mar’ i ‘Disfrutar del mar’

zentauroepp54275473 bcn200728200054
El Port Olímpic acollirà, entre l’1 i el 5 de gener, activitats familiars vinculades al mar dins de la programació nadalenca de l’Ajuntament de Barcelona. L’espai, que participa per primera vegada a la campanya nadalenca de la capital catalana, agafarà el relleu de la plaça de Catalunya com a epicentre de les activitats festives d’aquestes dates amb l’any nou.
Les activitats s’ubicaran al Moll de Mestral, davant dels locals d’oci nocturn, i giraran entorn de dos eixos, «Conèixer el mar» i «Disfrutar del mar», en la línia de reorientació que promou l’Ajuntament sobre aquest espai des que el gestiona. Les activitats «es realitzaran de manera segura i amb les mesures sanitàries pertinents», remarca el consistori en una nota de premsa, ja que s’aplicaran tots els procediments de prevenció, higiene, seguretat, neteja i desinfecció exigits per la pandèmia.
Entre les activitats destaquen una exposició d’escultures dinàmiques del món submarí, l’espectacle itinerant de titelles gegants ‘Kujira’, del Centre de Titelles de Lleida, amb una balena de 5 metres de llarg que es desplaça amb rodes i 3 portadors, i l’espectacle sonor 32º 49’ Latitud Sud, del percussionista Enric Monfort.
Espai públic i obert
Notícies relacionadesSegons el primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni, «la incorporació del Port Olímpic a les activitats nadalenques és una molt bona notícia i un senyal més de la transformació d’aquest espai que aposta per la divulgació, la promoció de l’economia blava i la gastronomia amb un port concebut com a espai públic i obert als barcelonins».
«En un any especialment complicat per les mesures sanitàries davant la pandèmia, la diversificació de l’oferta nadalenca ens permet arribar a tots els barris amb totes les garanties sense renunciar a la celebració d’un dels moments més especials de l’any», ha destacat Collboni sobre el nou model de campanya de Nadal que l’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa aquest any. Amb el comissari artístic Oriol Martí Sambola, s’ha apostat per estendre les activitats nadalenques a tota ciutat, especialment al centre, i incorporar nous espais emblemàtics, com el Port Olímpic.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols