Demà, una altra marxa lenta
Els taxistes de Barcelona es plantegen una acampada indefinida
Reclamen, entre d'altres, ajuts per al sector per fer front als efectes de la pandèmia i la regulació de l'oferta
El portaveu d’Elit Taxi, Tito Álvarez, ha convocat per a aquest dimecres una nova marxa lenta a Barcelona per exigir ajuts per al sector i la regulació de l’oferta davant la caiguda de la demanda com a conseqüència de la pandèmia i ha anunciat la intenció d’acampar indefinidament davant el Departament de Territori i Sostenibilitat.
La marxa sortirà a un quart de deu del matí de les Torres Venecianes i es desplaçarà per Gran Via, el carrer d’Urgell fins a finalitzar a l’avinguda de Josep Tarradellas, davant el departament. Álvarez ha remarcat que no es mouran d’allà fins que no els rebin el director general de Transports i Mobilitat, David Saldoni; el secretari d’Infraestructures, Isidre Gavín, o el conseller, Damià Calvet.
Els taxistes ja s’han desplaçat fins a la conselleria aquest dimarts, malgrat que només han acudit a la protesta 150 vehicles, davant els més de 700 d’ahir. No totes les associacions han secundat la marxa avui.
Notícies relacionadesAquest dilluns, més de 700 taxistes van reclamar ajornaments d’impostos i una moratòria als bancs pels préstecs per poder pal·liar la caiguda en picat d’ingressos. «Hi ha 4.000 cotxes que cada dia estan aturats. No ens importa estar aturats al pàrquing o al mig de la Gran Via. I així fins que ens donin una solució», va avisar Álvarez.
A la tarda, una representació dels taxistes es va reunir amb la delegada del Govern a Catalunya, Teresa Cunillera, i es va acordar que s’establiria una línia directa amb el Ministeri de Transports i una reunió en els pròxims dies per fer seguiment de les seves reivindicacions.
- Incertesa aèria L’app que avisa si hi ha un canvi en el teu vol molt abans que t’informi l’aerolínia: cofundada per un català
- L’aristòcrata i tennista que ho va deixar tot per fer-se monjo en un santuari de Catalunya
- Salut i animals de companyia Carmen Prieto, activista: “La meva gossa Sira ha estat un suport fonamental quan m’he sentit perduda”
- Últim tràmit Llum verda final al tramvia per la Diagonal, que compartirà carril amb el bus entre passeig de Gràcia i Via Augusta
- Guerra a l’Orient Mitjà Ormuz, treva al Líban, urani enriquit...: Les difícils negociacions entre l’Iran i els EUA, en cinc claus
