El Tibidabo reobre aquest diumenge després de mesos tancat per la pandèmia de la Covid-19
El parc d'atraccions rep l'autorització del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya

zentauroepp53988754 barcelona 04 07 2020 barcelona empleados de limpieza de200731174550 /
El parc d’atraccions Tibidabo reobre per fi les portes aquest diumenge després de mesos tancat per la pandèmia de la Covid-19. L’espai, afectat per un erto des del 24 de juliol, ha rebut per fi l’autorització del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, que ja permetia l’obertura de gimnasos i cines.
El parc d’atraccions s’ha encarregat aquest divendres d’anunciar a través de les xarxes socials que el Procicat havia autoritzat la seva reobertura.
A partir de diumenge 2 d’agost, el Tibidabo estarà obert al públic!😀🎉 El PROCICAT ha valorat positivament les mesures de seguretat i els protocols establerts al Parc i ha emès l'autorització expressa per l'obertura. 🎡🎠
— Parc d'atraccions Tibidabo (@parctibidabo) 31 de julio de 2020
El Tibidabo anuncia a la seva pàgina web, a més, que ha aconseguit les certificacions Global Safe Site Excellence i el segell Safe Tourism Certified, que certifica la «màxima garantia de les mesures de protecció individual i col·lectiva en matèria de seguretat, prevenció i higiene».
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"