aquest dimecres
Un detingut per la mort violenta d'un home a Barcelona
El cos de la víctima va ser trobat a les portes d'un supermercat del carrer de Sardenya

mossos
Els Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimecres un home presumptament relacionat amb la mort d’un altre, el cos del qual va aparèixer a les portes d’un supermercat del carrer de Sardenya de Barcelona, segons ha informat el cos policial .
Els agents van rebre un avís a les 23.40 hores d’aquest dimecres que alertava de la presència d’un home inconscient a la porta de l’establiment. Diverses dotacions policials es van traslladar fins al lloc dels fets, on van localitzar el cos sense vida d’un home amb signes de mort violenta.
Poc després, agents de la Guàrdia Urbana van detenir un home de 54 anys i de nacionalitat espanyola presumptament relacionat amb els fets. La Divisió d’Investigació Criminal ha obert una investigació per aclarir els fets.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"