Seguretat a la ciutat
Els robatoris violents van augmentar un 30% a Barcelona en el primer trimestre de l'any
Des del 2017 els furts i els robatoris van a l'alça a la capital catalana

zentauroepp44703577 barcelona captura de pantalla del video del robo de un reloj190718113818
Els robatoris violents van augmentar un 30% a Barcelona en el primer trimestre de l’any. En aquest període, se n’han comptabilitzat 3.549. Del gener al març del 2018 en van ser 2.760 (un 28,6% menys), la qual cosa ha fet saltar les alarmes. També han augmentat els furts: en el primer trimestre d’aquest any se n’han produït a la ciutat 26.836, davant els 24.562 del mateix període de l’any anterior, fet que suposa un increment del 9,3%.
La tendència, en els dos casos, és que els furts estan augmentant, perquè el 2018 ja n’hi va haver un 16,8% més que l’any anterior. Els robatoris amb violència també van a l’alça: El 2018 hi va haver un 19,4% més que el 2017.
Els Mossos estan duent a terme aquest dijous al matíuna operació a Barcelona contra un grup de lladres violents operació a Barcelonalladres violents que tenen entre les seves principals víctimes els turistes i com a objecte de desig els rellotges de luxe. L’operació es produeix en el marc d’un augment dels robatoris a la capital catalana, que s’han disparat aquest any, i un dia abans de la reunió de la Junta de Seguretat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"