A UNA MENOR
Els Mossos investiguen una segona agressió sexual al Port Olímpic
Els fets denunciats es remunten a la nit d'ahir, tot i que fins al moment no s'ha efectuat cap detenció
zentauroepp47000449 somorrostro190217142517 /
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació sobre una agressió sexual que presumptament va patir una noia menor d’edat dijous a la nit a la zona de lleure del Port Olímpic de Barcelona, segons han confirmat fonts policials.
Els fets denunciats es remunten a la nit d’ahir, tot i que fins al moment no s’ha efectuat cap detenció i la investigació continua oberta.
Aquest és el segon cas d’agressió sexual produït en menys de 24 hores a la mateixa zona de la capital catalana, perquè els Mossos també investiguen la violació d’una noia que va tenir lloc la matinada del mateix dijous a la platja del Somorrostro, per la qual la Guàrdia Urbana va detenir dos nois com a presumptes autors.
- La festa de Lamine Yamal a Luz de Gas
- Nova causa judicial L'Audiència de Barcelona ordena investigar Joan Laporta per estafar 100.000 euros a una inversora
- Protecció Civil insta a tenir un kit d’emergència a casa
- Per sobreviure 72 hores ¿Què ha de tenir el kit d’autoprotecció recomanat pel Govern als catalans?
- Aritmètica parlamentària L’empresariat català es distancia de Junts després de la ruptura amb el PSOE, però ho minimitza: «És pura gesticulació»
- Les llars amb nens i avis arriben al 38% si només hi ha un progenitor
- Poc temps, grans resultats: el consell de l’expert que trenca mites del gimnàs
- 250 km de pistes d’esquí alpí Neus catalanes presenta la nova temporada d'esquí
- Nova causa judicial L'Audiència de Barcelona ordena investigar Joan Laporta per estafar 100.000 euros a una inversora
- Concentracions clandestines Curses de cotxes il·legals sense carnet ni ITV: posen 38 denúncies a Avinyó i Talamanca
