A UNA MENOR
Els Mossos investiguen una segona agressió sexual al Port Olímpic
Els fets denunciats es remunten a la nit d'ahir, tot i que fins al moment no s'ha efectuat cap detenció

zentauroepp47000449 somorrostro190217142517 /
Els Mossos d’Esquadra han obert una investigació sobre una agressió sexual que presumptament va patir una noia menor d’edat dijous a la nit a la zona de lleure del Port Olímpic de Barcelona, segons han confirmat fonts policials.
Els fets denunciats es remunten a la nit d’ahir, tot i que fins al moment no s’ha efectuat cap detenció i la investigació continua oberta.
Aquest és el segon cas d’agressió sexual produït en menys de 24 hores a la mateixa zona de la capital catalana, perquè els Mossos també investiguen la violació d’una noia que va tenir lloc la matinada del mateix dijous a la platja del Somorrostro, per la qual la Guàrdia Urbana va detenir dos nois com a presumptes autors.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Zones de baixes emissions Les ZBEs de l’àrea de Barcelona es blinden davant futures devolucions de sancions per eventuals revessos judicials
- MALALTIA CRÒNICA Hi ha més de dos milions d’afectats per covid persistent, sense accés a unitats especialitzades: «L’atenció continua molt desordenada»
- Mitjans de comunicació EL PERIÓDICO consolida la seva audiència digital a Catalunya
- Recomanacions per tenir unes vacances tranquil·les aquest estiu
- Risc elevat La meitat de municipis de Catalunya obligats a tenir un pla de prevenció d’incendis no el tenen actualitzat