Nova delinqüència
Recuperat un rellotge d'uns 22.000 euros robat a Barcelona
La víctima, de nou, va ser un turista assaltat a Ciutat Vella

zentauroepp25969435 barcelona barcelones 16 05 2014 sociedad el ajuntam180716182349
El robatori de rellotges de luxe s’ha posat de moda a Barcelona des de fa un temps. Els lladres actuen principalment on hi ha turistes, o sigui, sobretot a Ciutat Vella. En aquest districte, concretament al barri de Sant Pere, Santa Caterina i la Ribera, la Guàrdia Urbana ha arrestat un lladre i ha recuperat un rellotge de luxe valorat en uns 22.000 euros, segons ha informat la policia municipal a través de Twitter. El rellotge sostret, un Rolex Daytona, va poder ser entregat al seu propietari legítim.
Ahir, agents del #gubGDU de Ciutat Vella van detenir al barri de #SantPereSantaCaterinaLaRibera una persona com a presumpta autora d'un robatori amb violència. El rellotge sostret, amb un valor aproximat d'uns 22.000 €, va poder ser recuperat i resta a disposició de la víctima. pic.twitter.com/HPIk2gVDYp
— Guàrdia Urbana Barcelona (@barcelona_GUB) 1 de abril de 2019
Els lladres actuen principalment a prop d’hotels luxosos ubicats al nucli antic de la ciutat, i acostumen a actuar en grup, com ramats de lladres. Habitualment es tracta de carteristes amb gran mobilitat per Europa que busquen aquests rellotges de gamma alta perquè es venen ràpid al mercat negre.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»