successos
Un turista denuncia el robatori d'un rellotge de 200.000 euros en ple carrer a la Vila Olímpica
La víctima va ser presumptament assaltada per tres delinqüents a l'avinguda d'Icària

zentauroepp44703314 richard mille190210200226
Lluir un rellotge car al canell s’ha convertit en tot un risc a Barcelona. Grups de delinqüents operen des de fa més d’un any sobretot a les zones més turístiques, com l’entorn del litoral barceloní o el passeig de Gràcia. L’enèsima víctima ha sigut un turista a qui presumptament van robar un rellotge de 200.000 euros aquest diumenge a l’avinguda d’Icària i a plena llum del dia.
El denunciant assegura que els fets van tenir lloc poc abans de les 15.00 hores, quan se li van acostar tres individus que el van envoltar per sostreure-li un rellotge de la marca Richar Mille, que segons ell està valorat en uns 200.000 euros. La víctima va assenyalar que els lladres semblaven d’Europa de l’Est i que després del robatori van fugir en direcció a la Ciutadella. Els Mossos han confirmat a aquest diari que l’afectat és un turista de nacionalitat estrangera.
La zona ha viscut nombrosos robatoris d’aquest tipus, ja que els hotels de luxe, restaurants i clubs de la zona atreuenmolts clients d’alt poder adquisitiu, com passa al passeig de Gràcia. La policia ja va recomanar l’estiu passat no mostrar obertament rellotges cars per no cridar l’atenció d’aquestes bandes.
Amenaça per al turisme
Notícies relacionadesLa mala fama que suposen per a la ciutat aquests robatoris és un dels motius que s’atribueixen a la caiguda del turisme de luxe, que en diverses ocasions ha provocat la queixa del sector de l’hostaleria, que reclama més seguretat. Molt a prop, al costat de la Barceloneta, la setmana passada un turista va rebre tres punyalades dels lladres que li van sostreure un rellotge de 7.500 euros.
L’estiu passat es van registrar una mitjana de dos robatoris de rellotges al dia a la capital catalana, gairebé sempre a turistes, tot i que tampoc s’escapa la població local. Un dels casos més sonats va ser el d’un rellotge de polsera de 40.000 euros robat a un visitant el juliol, ara superat per aquest nou cas. I podria haver sigut un botí encara més alt, ja que els Richard Mille arriben a cotitzar a 1,5 milions d’euros.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- BAIXA AMB RECANVIS El Barça perd Balde per una lesió muscular
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- LA NOVA TEMPORADA El futbol espanyol explota noves vies d’ingressos per reduir la seva dependència de la TV i els traspassos
- Salut mental El 15% dels adolescents espanyols confessen que han intentat suïcidar-se
- Cimera a Bèlgica Puigdemont nega davant Junts haver abordat els Pressupostos de Sánchez amb Illa