REACCIÓ DE LA GENERALITAT
Calvet considera "populista" la congelació de tarifes del transport públic
Desmenteix Colau i nega que tingui constància que l'Estat augmentarà la seva dotació
metro-plaza-espaa
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, s’ha mostrat disposat a estudiar una eventual congelació de les tarifes del transport públic per a l’any que ve, però ha advertit que plantejar aquesta mesura en un any electoral és "populista".
En un esmorzar informatiu al Fòrum Europa, Calvet ha afirmat que no és una decisió exclusivament de la Generalitat, sinó del consell d’administració de l’ATM i ha assegurat que no té constància que l’Estat augmenti la seva dotació pressupostària, tal com sosté l’Ajuntament de Barcelona.
En qualsevol cas, ha emplaçat a trobar 20 milions d’euros per cobrir els ingressos que es perdrien si es congelessin les tarifes. El conseller s’ha mostrat partidari de millorar el servei.
Notícies relacionadesD’altra banda, Calvet ha expressat el seu malestar perquè no s’hagi convidat cap representant de la Generalitat al comitè rector estratègic de Rodalies, on sí que hi són presents Renfe i Adif, perdecidir sobre inversions i infraestructures. La Generalitat és titular del servei.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Tragèdia als Alps Última hora de l’incendi al bar Le Constellation a l’estació d’esquí suïssa de Crans-Montana: 40 morts i 119 ferits, la majoria greus
- Carta a la militància Sánchez condemna «amb rotunditat» la «violació de la legalitat internacional» a Veneçuela
- Crisi veneçolana El vídeo de Maduro després d’arribar detingut a Brooklyn: «Happy new year»
- Relleu al país americà Delcy Rodríguez, la cap a l’ombra del chavisme
- Denúncia Nel González, Salud Mental España: "Les contencions es fan per falta de recursos, falta de voluntat i una cultura sanitària del passat"
