CELEBRACIÓ AMB AROMA FEMINISTA
L'actriu Leticia Dolera serà la pregonera de la Mercè 2018
La il·lustradora i dibuixant Sònia Pulido és l'autora del cartell de les festes
La ciutat convidada d'aquest any serà Lisboa
whatsapp-image-2018-07-13-at-132359
La festa de la Mercè d’aquest any ja té cartell i pregonera. El discurs inaugural anirà a càrrec de l’actriu, guionista i directora Leticia Dolera, criada al barri del Clot. La il·lustradora Sònia Pulido ha sigut l’encargada de pinzellar la imatge de les festes de Barcelona del 2018, que tindran Lisboa com a ciutat convidada.
L’alcaldessa, Ada Colau, ha recordat que aquest any la ciutat ha acollit diverses manifestacions feministes, amb la qual cosa aquest any “era necessari que les festes tinguessin veu i ulls de dona”. L’alcaldessa ha explicat que en 40 edicions de la Mercè hi ha hagut 12 pregoneres i només 3 il·lustradores, i ha defensat que la capital catalana és feminista.
Dolera ha agraït l’oferiment i s’ha mostrat il·lusionada davant del repte de representar la ciutat com a pregonera.“És un regal i una responsabilitat”, ha resumit. “Aquesta és la ciutat del meu primer petó, però també la ciutat on em van assetjar per primera vegada al carrer”, ha explicat. “Crec que està bé que no ens apropiem dels colors”, ha acabat.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
