FURTS A LA DISTRACCIÓ
Detingut per robar 29 mòbils en una nit al Primavera Sound
Els Mossos d'Esquadra fan una crida a les xarxes socials perquè els propietaris dels terminals acudeixin a comissaria
zentauroepp43568179 barcelona 31 05 2018 primavera sound ambiente y publico en180601100908 /
Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest divendres a la matinada un home de 56 anys per presumptament furtar 29 telèfons mòbils a la zona del festival Primavera Sound de Barcelona, ha informat el cos policial a Europa Press.
El detingut va aixecar les sospites del personal de seguretat privada del festival al veure’l a la plaça Llevant amb una motxilla, en la qual van trobar els 29 dispositius, una tauleta i les targetes d’identificació d’abonat separades, per la qual cosa van avisar la policia catalana.
Consell a Twitter
Després de recuperar els dispositius sostrets, els Mossos han informat a través de les xarxes socials que les víctimes dels furts poden presentar denúncia a comissaria i que, aportant el número IMEI, els agents els tornaran el telèfon.
Has your mobile been stolen in @Primavera_Sound? If you are a victim, report it in a police station with the IMEI and we will return it to you. Tonight we have recovered 29 phones https://t.co/BRz6Y4XPiu https://t.co/lDaGB4LVzJ
— Mossos (@mossos) 1 de junio de 2018
- Hivern Aquesta és l’opció més barata de calefacció a casa: “És molt probable que estiguis pagant fins a un 50% més”
- Humor Polèmica a Tarragona per la "censura" a una comparsa del Carnaval per la seva sàtira de PortAventura
- Economia Aquesta és la pensió mitjana que cobrarà un jubilat a Catalunya aquest 2026
- Aterratge d’emergència al Prat Una passatgera de l’avió de Turkish Airlines aterrat al Prat va alertar d’un missatge que explotaria una bomba
- Xifres de rècord Hereu destaca el creixement «serè» del turisme el 2025, gairebé el doble en despesa (+6,8%) que en nombre de visitants (+3,5%)
