A la Prosperitat
Un detingut per cremar contenidors a Barcelona
L'arrestat, de 49 anys, va ser enxampat amb material incendiari

Cotxe de la Guàrdia urbana i la Policia local.
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut un home de 49 anys com a presumpte autor de la crema reiterada de contenidors d'escombraries al districte de Nou Barris, ha informat aquest dilluns en un comunicat. Els primers mesos d'aquest any, explica la Guàrdia Urbana, les principals incidències ha tingut lloc al barri de la Prosperitat.
La detenció es va produir el divendres 30 de març de matinada, després de rebre una trucada alertant d'un incendi en un contenidor del carrer de la Selva. La distribució dels agents per la zona va permetre localitzar un sospitós abandonant la zona de la crema.
Els agents el van seguir discretament i van veure com controlava constantment el seu entorn, obria diversos contenidors i comprovava si a dins hi havia material inflamable.
Notícies relacionadesEntre els carrers d'Argullós i Enric Casanovas van comprovar que inspeccionava un contenidor, es treia un encenedor de la butxaca, iniciava un incendi i marxava del lloc.
Una dotació policial el va detenir, va comprovar que portava a sobre material incendiari i el va arrestar com a presumpte autor de la crema al districte, on el 2017 es van produir 182 incendis en contenidors que van produir danys valorats en 287.000 euros.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Innovació tecnològica Espanya postula Móra la Nova per acollir una gigafactoria europea d’IA
- Música urbana Bad Gyal mana el dia inaugural del Share Festival
- Futbol El català, la condició indiscutible per a Aitana Bonmatí al seu nou documental: "Que pugui parlar en la meva llengua ha de ser respectat"
- Pablo Ojeda, nutricionista, sobre la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "L'ordre importa més del que et penses"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Els consells de Maria José Valiente Maria José Valiente, psicòloga: "Quan envellim, ens reconciliem amb el temps"
- EL MERCAT BLANC-I-BLAU L’Espanyol fitxa Kike García, cinquè reforç a cost zero