Un cost de 9,5 milions
INVERSIÓ
La remodelació del mercat de Sant Andreu comptarà amb una inversió de 9,5 milions d'euros, incloent-hi el mercat provisional. El projecte s'ha redactat tenint en compte la singular plaça del Mercadal, situada al cor de l'històric barri, on es va erigir el mercat el 1914.
Notícies relacionadesREMODELACIÓ
El volum de l'edifici es veurà rebaixat, de forma que l'impacte visual serà més amable. A més a més, gran part del perímetre del mercat serà de vidre, cosa que el dotarà de transparència visual. També s'urbanitzarà la zona limítrofa del mercat. L'edifici estarà format per dues plantes: una baixa i una altra subterrània.
Temes:
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- IRTA-CRESA Macrooperació policial al laboratori investigat per pesta porcina: 40 agents i 12 hores previstes de registre
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la millora de l’economia
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
