REACCIÓ MUNICIPAL
Barcelona debatrà dilluns els atacs contra el turisme
Convocada una sessió extraordinària per analitzar els atacs d'Arran
La comissió de Presidència i Seguretat de l'Ajuntament de Barcelona es reunirà dilluns que ve, dia 7, amb caràcter extraordinari per analitzar els últims atacs contra el sector turístic a la ciutat.
La presidenta de la comissió, Francina Vila, ha convocat la reunió en plenes vacances d'estiu a petició del Grup Popular i Demòcrata (PDeCAT) per abordar l'assalt a un Bus Turístic i altres accions contra el turisme portades a terme els últims dies per membres d'Arran, l'organització juvenil de la CUP.
La sessió se celebrarà dilluns que ve, 7 d'agost, a les 17.00 hores a la Sala Tinents, ja que la sala Lluís Companys, escenari habitual de les comissions municipals, està en obres, segons ha informat el grup del PP.
Condemna dels atacs
Notícies relacionadesL'ordre del dia estableix que l'únic assumpte a tractar és sol·licitar la compareixença dels responsables municipals per informar sobre els últims fets violents registrats en el sector del turisme, condemnar-los i explicar les accions a prendre en l'àmbit de la seguretat i altres accions relacionades amb aquests fets, per part de l'ajuntament.
El diputat del PPC al Parlament Alberto Villagrasa també ha anunciat aquesta setmana que demanaran formalment la compareixença parlamentària del conseller d'Interior, Joaquim Forn, i del director dels Mossos d'Esquadra, Pere Soler, perquè "donin explicacions sobre els episodis de violència urbana" d'Arran, que ha comparat amb la 'kale borroka' al País Basc.
- A SARAGOSSA La mort d’una guineu per grip aviària acosta el virus als humans
- Fòrum Quiero Corredor L’AVE connectarà Barcelona i València en dues hores el 2027
- Patrimoni Les obres per recuperar el Tramvia Blau començaran a finals del 2027
- Tecnologia Meta, obligada a pagar 479 milions d’euros a la premsa digital d’Espanya
- Lliga de Campions El Barça s’encalla a Londres
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La televisió ens connecta
- Incendi a Girona Un foc a la xemeneia del restaurant Normal dels germans Roca causa danys a l'altell i a la cuina
- Cas Koldo El jutge convoca Ábalos i Koldo dijous que ve al Suprem per valorar si els envia a presó
- Tràfic Com saber si la meva balisa V16 està homologada?
- Totes les estrenes i tornades Les 10 sèries que no et pots perdre aquest novembre
