ACCIÓ VIOLENTA A LES CORTS
Quatre encaputxats van assaltar un Bus Turístic a Barcelona
L'incident de dijous se suma a altres casos de turismofòbia soferts per diversos hotels al maig
Un Bus Turístic situat davant el Camp Nou va ser objecte dijous passat (tot i que ha transcendit ara) d'un nou brot de turismofòbia a Barcelona, després dels incidents soferts per diversos hotels el maig passat. En aquest últim episodi, quatre encaputxats van assaltar l'autobús davant la incredulitat dels viatgers, que es van pensar que es tractava d'un atac terrorista, encara que el missatge que van deixar pintat era clar: "El turisme mata els barris".
Els fets van tenir lloc a les onze del matí, quan el bus es va aturar a la parada que hi ha davant el camp del Barça. Els assaltants van impedir que se n'anés, li van punxar les rodes i van omplir de pintades els vidres. Segons ha explicat a RAC1 un turista holandès que anava a bord amb els seus fills, al principi molts viatgers es van pensar que es tractava d'un atac terrorista. La mateixa font ha qualificat l'escena de "surrealista".
L'incident se suma a les agressions que es van produir contra diversos hotels el mes de maig passat, al centre, a Gràcia i al Poblenou, també amb pintades antiturisme. Malgrat la reiteració, el regidor de Turisme, Agustí Colom, ha insistit que es tracta de casos aïllats. Assegura que l'ajuntament està recollint informació per veure si es deriva alguna actuació al respecte.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols