Mor un jove d'un tret en una discoteca del Paral·lel
La víctima ha rebut almenys un impacte de bala en el transcurs d'una baralla
Un home de 28 anys i nacionalitat dominicana ha mort aquest divendres a Barcelona al rebre almenys un tret en una baralla que s'ha iniciat a l'interior de la discoteca Koko, a l'avinguda del Paral·lel, han informat els Mossos d'Esquadra.
Aquest matí cap a les 5.50 hores, els Mossos han rebut un avís que una persona estava ferida per arma de foc a la discoteca, situada al número 39 de l'avinguda del Paral·lel.
Notícies relacionadesAl lloc dels fets s'hi han desplaçat efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han intentat reanimar la persona ferida, però finalment ha mort. La víctima presentava una ferida al tòrax produïda per arma de foc.
L'Àrea d'Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Barcelona dels Mossos s'ha fet càrrec de la investigació per intentar aclarir les circumstàncies dels fets.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026