A Sant Quirze del Vallès
Un incendi afecta les línies S-2 i S-55 de FGC
A conseqüència de l'incident els trens acaben el seu servei a l'estació de Bellaterra
Estació de Ferrocarrils de la Generalitat de la plaça d’Espanya, que des del 2013 ofereix més connectivitat. /
Un incendi que s'ha declarat per causes que s'estan investigant a l'estació de Sant Quirze del Vallès (Barcelona) afecta les línies S-2 i S-55 dels FGC, que acaben el seu servei a Bellaterra i no arriben fins a Sabadell.
Fonts dels FGC han informat a Efe que, segons sembla, una espurna produïda per un cable ha causat l'incendi i el servei s'ha interromput cap a les 10.43 hores.
Notícies relacionadesA conseqüència de l'incident, els trens d'aquestes dues línies acaben el seu recorregut a l'estació de Bellaterra, des d'on FGC ha disposat un servei d'autobusos per traslladar els passatgers fins a Sabadell Estació.
Entre les estacions de Sabadell Estació i Sabadell Rambla han disposat un tren llançadora, fins que es pugui reparar l'avaria causada per l'incendi.
Trens Sant Quirze del Vallès Incendis Transport públic Transports Ferrocarrils de la Generalitat
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Una setmana desaparegut Els Mossos investiguen la mort d’un jove italià en un hotel de Barcelona en circumstàncies poc clares
- Agressions sexuals Una nena de 9 anys revela després d’una xerrada del 25-N en una escola de Palma que el seu oncle la violava
- Assassinat sense resoldre El sospitós principal del crim d’Helena Jubany es nega a declarar
- Sorteig Extraordinari de Nadal ¿Pot un vident encertar el número del Gordo de la Loteria de Nadal?
- Increment del 2,7% Les pensions contributives pujaran 40 euros de mitjana al mes el 2026
