La FECAC pressiona Colau amb l'amenaça d'emportar-se la Fira d'Abril de Barcelona
Els organitzadors diuen que l'ajuntament els imposa reduir a la meitat les atraccions
La Federació d'Entitats Culturals Andaluses a Catalunya (FECAC) ha advertit aquest dimarts que "pràcticament descarta" organitzar la 45a Fira d'Abril al parc del Fòrum de Barcelona, on se celebra des del 2005, perquè l'ajuntament els imposa reduir a la meitat les atraccions de fira. "La capital catalana perdria, així, un altre esdeveniment multitudinari que atrauria centenars de milers de persones", ha destacat la federació d'entitats andaluses.
Els motius per a aquesta renúncia a celebrar una nova edició al front marítim barceloní són, segons la FECAC, les condicions tècniques i econòmiques imposades per l'Ajuntament de Barcelona, "que suposarien l'asfíxia econòmica de l'entitat organitzadora i per tant de les seves entitats", situació que la FECAC "no està disposada a arriscar".
Segons la federació, a més d'assumir unes despeses addicionals xifrades en 140.000 euros, "els ingressos es reduirien dràsticament a l'haver de prescindir de la meitat de les atraccions de fira".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants