'Sant Andreu de Cap a Peus' compleix 35 anys
La revista local més antiga de Barcelona celebra 35 anys de vida amb activitats a l'auditori de la Biblioteca Ignasi Iglesias - Can Fabra i a la plaça d'Orfila
'SantAndreu de Cap a Peus' és la revista de l'Associació de Veïns de Sant Andreu de Palomar. Vanéixer l'11 d'octubre de 1980 i és la publicació local más antiga de Barcelona editada ininterrompudament.
La revista dóna veu a les reivindicacions de l'Associació de Veïns per fer un Sant Andreu millor, tenint en compte el teixit associatiu. Actualment és una revista de referència per conèixer l'actualitat del barri.
Notícies relacionadesPer celebrar els seus 35 anys d'història, el 31 d'octubre la companyia Pamboli va representar l'espectacle familiar 'Princeses' a l'auditori de la Biblioteca Ignasi Iglesias - Can Fabra, que després va acollir el debat 'Periodisme local, trinxera del contrapoder'.
A la nit, l'aniversari de la revista es va traslladar a la plaça d'Orfila, amb els concerts dels grups Escalfem Motors, Low People i PD Harry d'Usategi.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- La parròquia que cada dia s’omple a la missa de les nou del matí
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: els trens de l’R4 tornen a passar pel tram de l’accident de Gelida
- Entrevista Ginestà: “Hi ha vegades que ens empassem gripaus per tirar endavant, però alguns s’empassen rinoceronts”
- Turisme català L’encantador poble medieval de Catalunya amb tresors prehistòrics
