EN FIRA BARCELONA
Barcelona acollirà un congrés d'internet de les coses
La cita mostrarà innovacions en salut, indústria i serveis
Més de 120 experts i un total de 86 empreses internacionals es reuniran a Barcelona del 16 al 18 de setembre per analitzar en un congrés el potencial de l'anomenat internet de les coses (IoT, en la sigla en anglès), com es denomina la tecnologia que permet la interconnexió digital entre internet i objectes comuns, i la indústria.
Fira de Barcelona, que organitza el certamen, denominat Internet of Things Solutions World Congress (IOTSWC), afirma que el congrés servirà per mostrar les aplicacions més innovadores que l'internet industrial pot oferir en salut, serveis i la indústria.
El director del certamen, Roger Bou, ha ressaltat que aquesta tecnologia suposa un "salt exponencial per a les empreses que afectarà la seva productivitat i fins i tot els seus models de negoci".
Notícies relacionadesEl vicepresident d'Intel, Jonathan Ballon; el vicepresident d'investigació en 'software' de General Electric, Colin Parris, i el responsable d'investigació i desenvolupament d'Amazon Robotics, Joseph Durham, seran alguns dels directius que participaran en el congrés.
Estructurat en sis àrees --fabricació, transport i logística, salut, energia, tecnologia i innovació--, abordarà assumptes com l'aplicació de l'internet de les coses en el sector de l'automoció o bé en les previsions meteorològiques per augmentar la productivitat en la indústria.
- Conflicte al Pròxim Orient Trump amenaça de bombardejar les centrals elèctriques de l’Iran si no obre l’estret d’Ormuz totalment en 48 hores
- Possible homicidi Els Mossos investiguen la mort violenta d’un home amb ferides d’arma blanca a Olot
- Guerra de l’Iran La rebaixa al 10% de l’IVA dels carburants entra en vigor aquest diumenge
- Conflictes globals Aquests són els països més segurs del món si esclata una guerra global, segons l’Índex de Pau 2025
- Inflació Els aliments que més han apujat de preu a Catalunya: alguns superen el 30%
