ACCIDENT
Ferida greu una noia a la Fira d'Abril de Barcelona
La noia ha patit un traumatisme cranioencefàlic al trencar-se un braç de La Rana Show i sortir disparada de l'atracció
La seva germana, que anava a la mateixa cistella, té una forta contusió
Una noia de 28 anys està ingressada a l'Hospital del Mar amb un traumatisme cranioencefàlic a conseqüència d'un accident que va patir en un atracció de la Fira d'Abril instal·lada al Fòrum de Barcelona. La seva germana, de 19 anys, anava a la mateixa cistella i va ser atesa allà mateix pels serveis mèdics de la fira per una forta contusió.
Un braç de l'atracció coneguda com La Rana Show --una de les tres atraccions tipus llagosta que hi ha a la fira-- s'ha trencat i la cistella en què hi havia la noia ha bolcat. La jove ha sortit disparada, mentre que dues amigues seves han quedat penjant. La Rana Show ha sigut clausurada. Es dóna la circumstància que la fira s'havia inaugurat aquest divendres.
Temes:
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Els herois que han combatut contra el monstre
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»
- Realitat invisibilitzada Catalunya detecta un augment d’homes víctimes de matrimonis forçats
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta