Comerç de proximitat
Els comerços més emblemàtics de Sants-Montjuïc, en un llibre
El periodista Julià Peiró recopila la història de 160 establiments en el llibre 'Redescobrint comerços i comerciants dels barris de Sants-Montjuïc'
El periodista i escriptor Julià Peiró explica la història i els secrets que s'amaguen darrere els taulells de 160 establiments de Sants-Montjuïc en el llibre ‘Redescobrint comerços i comerciants dels barris de Sants-Montjuïc’.
L'autor ha fet la selecció a partir dels gairebé 2.000 establiments que hi ha al districte. Així, al llibre hi surten comerços centenaris com la Cistelleria Siscart i establiments singulars com Mundo Golf, l'única botiga de golf que hi ha a Barcelona; Equus, un negoci que es troba al barri de la Marina i que està dedicat exclusivament al món del cavall, o fins i tot Badal Sub, un dels pocs comerços del Barcelonès dedicat al busseig.
Notícies relacionadesPeiró es posiciona clarament a favor del comerç de proximitat i creu que s'ha de conservar, perquè forma part de la nostra vida social. Un punt de vista que comparteix el regidor del Districte, Jordi Martí, que considera que el comerç de proximitat és "un dels eixos principals que configuren els nostres barris".
L'obra ha sigut editada per l'Ajuntament de Barcelona. Segons el regidor, era necessari un llibre que recopilés una bona part del comerç de proximitat més representatiu dels barris de Sants, ja que és una manera de reivindicar tot el que ofereix Sants-Montjuïc en temps de crisi.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»