Controlat l'incendi de Collserola
Els bombers segueixen remullant la zona però els veïns ja han tornat a casa seva
Els Bombers de Barcelona han donat per controlat aquest divendres cap a la una de la matinada l'incendi que es va declarar a Collserola, a prop de l'estació de metro de Montbau, als voltants de l'hospital de la Vall d'Hebron dijous a la tarda. Tres dotacions terrestres segueixen no obstant a la zona treballant per remullar l'àrea afectada. Dos vehicles s'encarreguen de llançar aigua a la zona de la carretera de l'Arrabassada, i un tercera ho fa prop del camí de Sant Cebrià.
El centenar de veïns que van ser desallotjats al barri de Sant Genís ja van poder tornar a casa seva cap a les 22.00 de la nit i han passat la nit als seus domicilis.
El foc, que va començar prop de la carrer Ceràmica per causes que s'estan investigant, ha cremat prop de cinc hectàrees de massa forestal a la zona de Montbau.
- Sospiten del responsable d'una canera amb gossos en mal estat a Cassà i descobreixen un cultiu de marihuana a sota terra
- Calendari laboral Badalona gaudirà de tres ponts festius al maig i d'un superpont abans de les vacances per a qui pugui agafar dies
- Cues espectaculars a la Devesa més de dues hores abans del macrocàsting de "Tangled"
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Injustícia contra Pujol
- Música La Fúmiga s’imposa a Rosalía: el vinil de comiat és el més venut a Amazon
