ART AL CARRER
Can Framis estrena una escultura de Jaume Plensa
La Fundació Vila Casas cedeix l'obra del famós artista
LaFundació Vila Casas, promotora de l'art contemporani català, ha cedit l'esculturaDellArte (1990) deJaume Plensa a la ciutat. L'obra de l'escultor barceloní, un dels més reconeguts internacionalment, està ubicada des de la setmana passada davant de Can Framis, al barri dePoblenou.
En la inauguració, Xavier Trias va destacar la importància de l'obra de Plensa, un artista que a través de la seva obra ha projectat la ciutat a nivell internacional. L'alcalde va reconèixer també la tasca de la Fundació Vila Casas en la construcció de la capitalitat cultural de Barcelona.
Notícies relacionades
2.700 quilos
Temes:
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
- Temporal de pluja L’alerta roja per pluges reviu els fantasmes de la dana a la zona zero de València
- Anàlisi d’audiència El duel entre ‘El hormiguero’ i ‘La revuelta’ el 2025: un guanyador i l’‘efecte Rosalía’
- Informe de l’ONU L’època més violenta de la història recent s’endureix amb dones i nenes a tot el món
- Queden tres desapareguts Troben el cos de la nena espanyola desapareguda en el naufragi del vaixell d’Indonèsia
