teatre
LA CUBANA MUNTA UN ESPECTACLE AL CENTRE DE BCN
BarcelonaLa companyia catalana, amb la vedet Mimi Lumiere al capdavant, va animar ahir el dia a un bon nombre de curiosos a l'interpretar per sorpresa, a la cantonada de Gran Via amb passeig de Gràcia, alguns números de Cómeme el coco, negro. El divertit espectacle, que ret homenatge al teatre de revista, es va estrenar el 1989. La Cubana l'ha recuperat per celebrar les bodes de plata al cine Coliseum a partir del 24 de novembre.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Negocis centenaris Carmen Viñas, la ganivetera de 81 anys que només admet pagaments en efectiu: «No veig relleu generacional. El jovent d’avui dia és molt bo però també molt mandrós»
- Record inesperat Una embarassada trenca aigües després d’assistir al concert de Bad Bunny a Barcelona
- CAS ZAPATERO La UDEF destaca que Zapatero va entregar al seu «lloctinent» un llistat de possibles clients: Florentino Pérez, Beatriz Corredor i Josu Jon Imaz
- Temps estival Barcelona afronta una nit de calor tropical aquest diumenge, amb temperatures per sobre dels 20 graus
