INCERTESA SOBRE LA IDENTITAT DELS AFORTUNATS
Sabadell i Llinars van a la caça de dos nous multimilionaris
L'Euromilions va repartir divendres dos premis de 10 milions d'euros al Vallès
¿Qui deu ser? Al carrer de Sol i Padrís de Sabadell i a Llinars del Vallès tothom es fa la mateixa pregunta. ¿Qui és l'afortunat --o l'afortunada-- que d'un dia per l'altre s'ha convertit en multimilionari? Dues administracions en aquestes localitats van repartir divendres dos premis de l'Euromilions de 9.839.058 euros cadascun, uns 1.600 milions de pessetes. I això que va ser el segon premi, que va rebre part del primer, que va quedar desert. I com aquests dos guanyadors, n'hi ha tres més a Espanya i nou a la resta d'Europa.
A Sabadell, tots els comentaris assenyalen una persona, una dona immigrant que treballa en un bar de la zona. De tota manera, ella ho nega i segueix atenent al darrere de la barra. "La gent em pregunta que per què mantinc el bar obert, però és que aquí no ha caigut cap premi", assegura l'afectada o, segons altres, l'afortunada.
Gladys Liliana García va vendre la butlleta premiada a la seva botiga de bijuteria, que també funciona com a despatx de loteria. "Si és la dona que diuen que és, s'ho mereix. Però espero que es recordi de mi i em vingui a saludar", comenta aquesta argentina, que va obrir el negoci al final del carrer de Sol i Padrís fa vuit mesos. "Ja els vaig dir als meus clients que els portaria sort", afirma.
A Llinars de Vallès, Montserrat Pera està venent loteria des de fa molt més temps, uns 40 anys, a l'administració número dos. Ella també té penjat un cartell per informar que acaba de vendre aquest premi de gairebé 10 milions d'euros. ¿A qui? "No se sap. I si és llesta, procurarà que ningú ho sàpiga mai. Aquí no ha vingut ningú a dir-me que ha guanyat", assegura.
MÉS ADEPTES
Pera diu que l'Eu-
Notícies relacionadesromilions està guanyant cada vegada més adeptes, sobretot pels suculents premis que reparteix. El pot per a la setmana passada era de 15 milions d'euros. El rècord el té un guanyador de les Canàries, que al juliol es va emportar en solitari un primer premi de 57 milions d'euros. A Llinars, alguns assenyalen una penya que juga molt a la loteria, de manera que els gairebé 10 milions quedarien repartits entre uns quants jugadors. Però ningú ho sap amb certesa.
"S'haurà de preguntar a les perruqueries, que és on s'expliquen totes aquestes coses", afegeix el carter. Però allà tampoc no ho saben. "Se'n parla molt --assegura la lotera Pera--, però cadascú hi diu la seva".
- Referent crític Felipe González amenaça de deixar de votar el PSOE si el Constitucional avala la llei d’amnistia
- Accidents en platges i piscines La Vall d’Hebron ja ha atès dos lesionats medul·lars per capbussades aquest estiu: «És una cosa evitable i no descendeix»
- En el ple El TC declara constitucional l’amnistia del procés amb els vots de la majoria progressista
- Política municipal Albiol: "A Badalona hem recuperat l’autoestima"
- Maltractament a gent gran La Fiscalia de Barcelona investiga una vintena de cuidadores i familiars per abús econòmic d’avis