ACTE SENSE INCIDENTS
Unes 800 persones protesten contra l'especulació immobiliària davant el saló Meeting Point
Unes 800 persones, segons xifres de la Guàrdia Urbana, s'han manifestat contra la celebració del saló immobiliari Meeting Point, sense que s'hagin registrat incidents d'importància.
La manifestació havia estat convocada per diversos col·lectius que denuncien l'especulació immobiliària i ha sortit des de la plaça dels Països Catalans fins a la d'Espanya, on se celebra el saló (al recinte firal).
El Meeting Point ha estat protegit per un ampli dispositiu de seguretat dels Mossos d'Esquadra, que no han hagut d'intervenir perquè no hi ha hagut altercats.
Ambient festiu
Paròdies sobre el món immobiliari, crits contra l'especulació i joves disfressats d'executius col·locant-se una corbata sobre la samarreta han marcat la marxa de protesta contra l'especulació immobiliària, que ha tingut un aire festiu.
Aquesta és la segona protesta que es produeix amb motiu de la celebració del Meeting Point, ja que dimecres passat diverses dotzenes de jovesvan clausurarde forma simbòlica el saló al considerar que "vulnera l'article 47 de la Constitució espanyola, que estableix el dret a la vivenda".
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso, a punt de ser acomiadat
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Meitat d’un mandat controvertit Milei, més fort que mai
- Cita al Vaticà Zelenski al president dels EUA: "Estic a punt sempre per a la pau"
- Salut mental i tecnologia Allan Young, psiquiatre: "No substituirem els éssers humans amb apps. No substituirem el vincle"
- Barcelona, protagonista La IA de ciberseguretat de Zynap es prepara per travessar fronteres
- TELEVISIÓ I MAS L’altra loteria
- Champions League Aïcha, la vallesana que vol conquerir el lateral del Barça
- CICLISME L’equip ciclista d’Iniesta aposta per Barcelona
