«ÉS UN XOC»
Piqué: «Seria més dur amb Alves que la justícia»
«Penses que coneixes la persona i no la coneixes», lamenta l’exdefensa
El cas Dani Alves ha sigut «com una hòstia amb la mà oberta» per a tots els que han conviscut molts anys amb ell. Així ho sent Gerard Piqué, que encara no ha superat «el xoc» que ha suposat per a ell veure que el seu excompany al Barça va ser detingut per violar presumptament una noia en una discoteca de Barcelona.
Alves continua empresonat des del dia en què va ser detingut, al gener. «Seria molt dur amb ell, fins i tot més que la justícia, si es demostra que ha passat el que sembla que ha passat», ha assegurat Piqué en una entrevista concedida RAC-1. «Seria totalment inflexible amb ell», ha afegit, i ha expressat la seva repulsa davant qualsevol forma d’abús en la societat.
Notícies relacionadesNi Alves ni Piqué eren al vestidor del Barça quan es va produir la presumpta violació del brasiler al lavabo de la discoteca Sutton. El brasiler militava al Pumes mexicà des que va abandonar, a l’estiu, la segona etapa al Barça, i Piqué feia setmanes que s’havia retirat. També van coincidir en la primera època, entre el 2008 (tots dos van arribar al club el mateix estiu) i el 2016.
«És un cas molt complicat, i per als companys que l’hem conegut és molt fotut», ha confessat. «Hem entrat en xoc, perquè vam conviure molt al vestidor, vam passar moltes hores i el veies actuar. No pensaries mai que pot actuar així. Penses que coneixes la persona i no la coneixes», ha comentat Piqué.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- 50 anys de la invasió del Sàhara Occidental Espanya va tenir un pla de guerra contra el Marroc l’any 1975
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- A l’interior d’Espanya es viu fins a 10 anys més que a la zona costanera
- La ‘condemna’ a García Ortiz com a ‘fals culpable’
- Conflicte a Àsia Occidental Les negociacions entre el Pakistan i l’Afganistan fracassen i obren la via a una guerra oberta: 5 claus d’un conflicte amb més de 400 morts en un mes
- Xarxes socials Ara només em surten coses de la Rosalía
- Successos Cinc detinguts a Mollerussa pel matrimoni forçat d’una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky
- Apunts polítics de la setmana Feijóo i la falta d’iniciativa: Mazón segueix i Abascal colla
- Crisi a la Generalitat Valenciana PP i Vox acosten postures per rellevar Mazón amb Pérez Llorca com a favorit
