ESPAI BARÇA
El Barça avança les obres del Camp Nou amb la demolició de la tercera graderia
El club vol aprofitar el mes d’aturada pel Mundial de Qatar per accelerar els treballs i ressituarà els 3.182 abonats afectats
El Barça avança les obres de remodelació del Camp Nou, que pateixen un retard considerable d’anys, executant una part del treball que estava previst per a la campanya 2023-2024, quan el primer equip ja jugarà a Montjuïc. A partir de l’1 de setembre i fins al 31 de desembre es procedirà a la demolició d’un terç de la graderia de Gol Sud. El club vol aprofitar l’aturada de la competició en aquesta campanya a causa del Mundial de Qatar (del 21 de novembre al 18 de desembre) per guanyar temps i alhora comprovar el ritme que es podrà mantenir quan les obres funcionin a ple rendiment.
Els treballs s’ubiquen en una tercera part de la grada superior i en l’anell exterior d’accés. Afectarà directament 3.182 abonats de la zona, però se suprimiran 3.782 localitats. Els socis seran ressituats en altres zones, tot i que tindran l’opció d’acollir-se a la moratòria temporada en el pagament de l’abonament. També s’eliminen sis llotges VIP.
Notícies relacionades1.215 abonats més de la segona graderia quedaran al descobert (fins ara eren localitats cobertes) i se’ls rebaixarà el preu. Com que es tracta del sector on seien els aficionats rivals, es crearà un lloc nou per situar-los.
Les primeres actuacions parcials a l’estadi ja s’estan executant, però la major part de la intervenció a la zona afectada començarà d’aquí a un mes i mig. Primer es procedirà a desmuntar seients, bars, baranes i tots els accessoris possibles, inclòs el videomarcador electrònic.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se