ADEU A LA TEMPORADA VINENT
Alexia Putellas és operada i haurà d’estar «entre 10 i 12 mesos de baixa»
Alexia Putellas haurà d’estar, segons ha informat el Barça, «entre 10 i 12 mesos de baixa» després de sotmetre’s aquest dimarts a una operació quirúrgica a l’Hospital de Barcelona de la ruptura del lligament encreuat del genoll esquerre que va patir amb la selecció espanyola el 5 de juliol passat en un entrenament.
No només s’ha perdut aquesta Eurocopa sinó que Alexia estarà pràcticament de baixa tota la temporada vinent, tal com ha revelat el club blaugrana en un comunicat on ni tan sols ha especificat quins han sigut els doctors que han operat l’estrella blaugrana.
S’enfronta, per tant, Alexia a la lesió més greu de la seva carrera esportiva i en un moment encara més delicat quan disfrutava de la seva condició de millor jugadora del món després de rebre la Pilota d’Or. El diagnòstic, que en el millor dels casos, li permetria reaparèixer a meitat del maig del 2023, amb la temporada ja finalitzada. I en el pitjor de les hipòtesis que maneja el club seria el juliol de l’any vinent, amb el temps just per iniciar la pretemporada del curs 23-24.
Notícies relacionadesA l’actual Pilota d’Or li toca jugar, potser, un dels partits més compromesos de la seva ascendent carrera esportiva. Té pràcticament tot un any per endavant per recuperar-se de la millor manera possible d’aquesta greu lesió que ha patit al genoll esquerre. «Mai he estat més de cinc dies sense tocar una pilota», va dir en el seu primer i únic, fins ara, missatge públic després d’aquest contratemps que va patir a Anglaterra.
Ara, Alexia haurà d’estar mesos i mesos allunyada de la pilota. El seu gran tresor.
- Conflicte a l’escola catalana ¿A qui afecta avui, dimecres 20 de maig, la vaga de professors a Barcelona i Catalunya? ¿On toca demà dijous?
- Captura en aigües internacionals Albares denuncia des d'Alemanya el tracte «monstruós, inhumà i indigne» d'Israel als activistes de la Flotilla
- Nova estructura La UEFA canvia els formats de la Lliga de Nacions i de les fases de classificació a partir del 2028
- Informe de l’associació Aecoc La indústria de fruites i hortalisses avisa que li queda poc marge abans d’haver d’apujar preus
- Violència de gènere El crim masclista de Figueres eleva a tres els feminicidis a Catalunya aquest 2026
